second day

Hej mina vänner!
slutade kvart över fyra från praoen idag, helt kär i azzar har jag blivit också. en liten fet jack russel som hoppar upp i mitt knä hela tiden och slickar mig i hela ansiktet. åååh så söt, eller a det är väl inte superfräsht och få hundpussar men man kan fan inte motstå när dem gör så! hi
sedan hade jag fajt med Björne, han skulle verkligen inte tillbaka till sin "bur". asså shit aldrig varit med om självsäkrare/starkare hund, men jag vann. woho, go Frajda;)

jobbade övertid för var med ut och rasta av alla först, gått 8 promenader idag. lite creed??? haha, men sedan gick jag hem, pratade med Malin i telefon samtidigt. Lena var hemma också, så hon stod och gjorde mat. köttgryta, mums.
efter maten åkte vi till dollar store, köpte bara hårspännen -72st för 10kr haha. sedan till kappahl och willys. nu har jag precis duschat och pratat med mamsen, som även kommer hit imorgon!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0