BYRACKEBO, HERE I COME



är härmed välkommen till Byrackebo hunddagis i Mora för en veckas prao!
äntligen är det fixat, har skjutit upp på att ringa ända sedan lördag, men nu tog jag tummen ur rövah;) kändes jättebra, hon jag pratade med verka hur trevlig som helst och tyckte det skulle bli jättekul att jag ville komma hihi. har pratat med mina käre gudmor Lena också, som jag ska bo hos. bugar och bockar för att hon ska stå ut med mig en vecka.

fick riktigt nice arbetstider också, 09.30 till 15/16.00, perfa:) hörs

Kommentarer
Postat av: elin

kul för dig:D krya!! saknar dig ju

2010-09-14 @ 20:24:12
URL: http://eanderssonn.blogg.se/
Postat av: malin

Kuul!

För mig går det åt helvette vill jag lova. Slutar nog i gympasalen tillsammans med dan & då får jag väl rensa tuggummin under bänkar eller nåt annat mys.



Krya på dig hjärtat!!!

2010-09-14 @ 21:32:13
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0