PLUGGNING

så har min dag sett ut sedan jag kom hem från skolan alltså, setat med näsan i kemiboken och svenskan. skitdrygt... ligger efter mycket i svenskan tror jag hah.

aja, satt i cafeterian idag med Emma. gick bra i början, mindre bra på slutet kanske. men men, sedan hade vi lektioner och så. slutade halv fyra, då gick jag hem. sen har jag typ bara pluggat, ska sätta näsan i kemin igen nu. bli förhörd och så, men mitt dagispapper till kemin är putsveck:(
har precis duschat också, fall ni ville veta liksom?.. men nej, nu blir de kemi ja!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Tack, gud vad glad jag blir när du säger så! :)

2010-10-13 @ 23:50:43
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0