20.30

Hej!
inne på skype och snackar med Martin, Sam och Eric. lyssnar på särmusik gör dem haha!

skolan idag var okej, satt typ 2-3 timmar och lyssna på när Emerich, som varit med i förintelselägren under andra världskriget. fy fan va hemskt säger jag bara, nära att jag börja grina flera gånger..
var även någon Patrik och Kalle där, en av dem var förre detta ny nazist och den andra en förre detta värsting. a, det var riktigt intressant tycker jag i alla fall.
sedan hade vi lektioner och så, slutade kvart över tre. då följde Emma med mig hem, pluggade Kemi, satt vid datorn och spelade skipbo. hon gick hem runt 6 och har sedan dess skypat med nördarna. även käkat lite, snart är det desperate housewifes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0