18.25

provet i SO gick väl inte riktigt som planerat dåva... men men, hoppas på G. my biggest wish at the moment!

efter lunch idag åkte vi ner på stan med klassen på någon pjäs/teater. den var inte direkt bra... men efteråt gick jag, Malin, Elin, Emma, Julia, Malva och Becka till Coffehouse by George och fikade. mycket skrattanfall och snack, ja sånt vi gör bäst, blev de!
jag, Elin och Emma tog bussen hem klockan 4. när jag kom hem så läste jag lite i min bok och bara vila en stund hehe, men nu har jag även hunnit med lite glosträning inför engelska provet på fredag. tränat så jag kan alla, i alla fall för tillfället haha dvs helt borta imorgon. men nu ska jag hjälpa mamma och göra lite käk, sen blir det tv en stund. hörs hej!

Kommentarer
Postat av: malin

du glömde malva!!

älskar er tjejer!!!!!!!!!!!!!

2010-10-06 @ 19:06:53
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0