måndag

hallå i stugan,
här sitter man då igen. skolan var väl ok, fick reda på lite betyg.. trevligt. VG i biologi, kemi, svenska och engelska. G i matte och VG på so provet:) hoppas som tusan att jag i alla fall har ett svagt G på idrotten fyfan, dör lite annars.
men annars är det nice. slutade cirka två, gick hem och gjorde nudlar som jag precis käkat. vart för jävla sugen på saft också såååa, men nu ska jag nog dra med mig Linus ut och hoppa studsmatta tror jag, så jäkla bra att dem är uppe äntligen!

ikväll händer inget speciellt, blir väl mys med familjen och studsmatta (hehe). såg btw på Alvin och gänget 2 igår, bråbrå theodor är så himla söt haha!
& herregud, alltså kan ni fatta??? nu är det bara 7 dagar kvar i tills jag slutar 8an och sommarlovet börjar. Alltså fatta, nästa år är det 9an som gäller och vi blir äldst liksom... svårt att förstå förtillfället fan. men nu ska jag kila. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0