OH HAPPY DAY

Hej på er!

är lite extra glad idag, fast vet inte riktigt varför? kanske för att jag somnade med humöret i topp igår eller kanske kanske kan det vara för att jag vaknade klockan tio idag!? nää tror inte det sista.
gick i alla fall upp då och åt fetaste brakfrukosten, mamma hade dukat med ljus och hela köret. samt stekt bacon och ägg, var förvånandsvärt gott för mig som inte brukar gilla ägg så värst mycket annars. gosade med hundarna i sängen ca en timme efter de (MEN VAR FORTFARANDE VAKEN;)). både Tarzan och Novella låg helt utslagna och när pappa frågade om dem ville gå ut så fick han typ bitchblickar från båda haha. lata hundar, men de blir väl som dem umgås!
gjorde mig sedan i ordning så åkte jag, mamma, pappa och Simon till bland annat media markt, elgiganten, onoff och rusta. Simon har köpt sig en ny mobil, apsnygg var den! lite jealous, men nä jag spar mig.....

kom hem vid fyra, kollat på film med mams och paps. blivit mycket sånt nu. ska strax gå och duscha tror jag, fast väntar en stund till. imorgon drar jag och mams (och förmodligen farmor.) till Eskilstuna och shoooooppar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0