O to tha MG

vafan har hänt med mig, har JAG helt plötsligt, bara POFF, börjat packa smart!?!?
fick fyra "korgar" +hängställe för alla kläder jag skulle ha med mig och nu är EN KORG ÖVER. wtf????? känner liksom inte att jag behöver något mer med mig heller :o
& inte har jag kommit långt med packningen heller, det är ju lyckat. endast packat mina kläder and thats it... känns som jag kommer behöva nååågot mer än de, eller?

haha aja, får bli imorgon då!
nu ska jag snart gå och lägga mig, ska gå upp i tid imorgon så jag kan lägga mig tidigt även då. måste upp vid fyra på söndagnatt.. men det ska bli skiiitkul:) var även en sväng till Hälla med mamma, Martin och pappa, var dock bara dem som fick shoppa;( men jag och mamma ska dit och kolla till oss imorgon istället hehehe.
orkar inte ladda upp bilderna nu heller, ska verkligen försöka sova om ett tag (wish me luck) så vi hörs. kram på er


mysig låt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0