about today

vaknade med Julia i husvagnen, våran önskan gick inte i uppfyllelse. det var minst 20+ grader där inne och jag skojar inte. vid elva fick jag nog, så jag gick upp och öppnade alla fönster och satte fläkten närmare. trodde verkligen inte jag skulle kunna somna igen efter de, men trött som man var så sov jag till halv ett igen. då gick vi båda upp och käkade frukost. sen gick hon hem vid halv två eller något sånt där. Älskar dig Julia, mitt allllt!

efter de så låg jag här ute i solen med datorn ett bra tag, fy fan va fint väder helt sjukt. så kom pappa&Simon hem så då badade vi + Martin. skönt som tusan, 26grader!
kanske badade i cirka en timme, sen åkte jag med mamma till coop och handlade. tog cirka en timme det också, hjälpte henne med maten på en gång då. grillat med krocketter(?), asgott. sen var jag så snäll så jag hjälpte Simon att rensa i jordgubbslandet. det var ju inte bara liiite jobbigt. men det vart fint och vi hitta mångaa fina jordgubbar:)
ja, sen har jag mest suttit ute hela dagen, det är så jäkla underbart. vågat gå i shorts och linne hela dagen också, vilket är stort framsteg för att vara mig!

nu har jag försökt laddat upp dem där jävla bilderna, och det har ju gått så bra. inte. fyfasen va segt, nej det orkas inte. får bli imorgon, sorry..


inge smink på bilderna. och btw, jag och julia gjorde ansiktsmasker igårkväll också!

Kommentarer
Postat av: julia

älskar dig frida,så glad att jag har dig babaaaaaaaa

2010-07-03 @ 22:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0