3/2 days left

jahajaaaaaa, som Julia skrev fick jag ej träffa twinsen men men!
hade det jättemysigt med henne i alla fall, var dock lite väl läskigt när det åskade så hela taket skaka haha... men det var skitmysigt där inne. ska träffas en gång till innan jag åker, niceeeeeee. älskar dig min brutta :love:

kom hem runt fyra, har väntat på att maten ska bli klar enda sen dess haha. om jag var hungrig jao, nu är jag i alla fall mätt och belåten. ska lägga mig och vila ett tag, klockan sju börjar jag fixa mig. sen möter jag upp Elin, Emma, Malin och kanske Malva vid konsum. liten tjejkväll, ska blir superkul. bilder lär det bli, så det kommer. hörs kanske ikväll, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0