STOCKHOLM

stockholm var skitnice, kom dit igår runt tio tiden. då tog vi taxi (fint skare va haha...) till hotellet och checka in. lämnade våra väskor osv, sen drog vi oss ner till centrum. shoppade till klockan var runt sex, så hittade vi en jättemysig pizzeria som vi käkade på. sen kan man ju säga att det var sådär lagom skönt att komma tillbaka till hotellet runt tjugo i åtta, fyfan va ont i fötterna (och händerna efter påsarna haha) vi hade. mös framför tvn, spelade kort och lite sånt:)

idag gick vi upp runt åtta, var skitjobbigt då jag sov väldigt dåligt.. jävla plogningsmaskin som körde mitt i natten utanför. men så gick vi ner och käkade frukost vid nio, sen gick vi upp igen och jag sov en timme till hehe. vid tolv skulle man checka ut, så tog vi en taxi till centralen och låste in väska och påsar. sedan traska vi ner till Gamla stan, fan asså... fina ringar typ överallt! men jävla dyra också, den jag ville ha kosta 500:-, det var väl att ta i tycker jag.
köpte lite grejer där också i alla fall, sedan käkade vi kinabuffé. vid fyra bestämde vi oss för att vi inte orka nå mer, så då tog vi tåget hem. vart asmycket strul där vid tågen, och folk var helt hysteriska när vi skulle kliva på och puttades och grejer. men nu är vi hemma i alla fall, levande också! ;) 

bilder på det jag köpt, kommer nuuuuu. hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0