13.31

är inte helt på topp.. inte något speciellt att skriva heller.
vaknat ett X antal gånger inatt på grund av hostattacker, gick upp vid elva av samma orsak. då var det även frukost på bordet, första gången in my life som jag äter frukost med exakt HELA familjen +mormor. haha deni;) sad?
Simon & Martin hade till och med gått upp klockan nio för att baka scones, haha wtf? gott va det i alla fall.

sen har jag kollat lite mer "my super sweet 16 ", dock samma som igår, men missade några. ska inte göra ett skit idag, hjälpa mamma med maten kanske. har i för sig matte som jag ligger efter i också, men om jag känner mig rätt kommer jag skita i den...hehe. hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0