sleepover


haha min haka ser kul ut?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sov ju hos Alva igår med Emelie och Nike också.  kom dit runt tjugo över då var alla där, väntade på att tacon skulle bli klar. sedan åt vi, kollade filmer, åt popcorn med choklad, chips. sov på övervåningen så Nike & Alva sov i sofforna och jag & Emelie på madrasser. soffpotatisarna somnade först hehe..
vaknade runt halv elva idag, åkte hem runt halv tolv. klockrenaste :
* Nike ska ta sallad till tacon så missar hon hela burken, Jag & Emelie = skrattanfall på hög nivå!
* Jag: fan va kissnödig jag är...
Emelie: sa du kristen?
Jag: a, ja ba: FAN va kristen jag är alltså... hahaha!
asrolig kväll tjejer, det får vi göra om. älskar er♥

mamma och Simon kom och hämtade mig sedan, då åkte vi först till Hälla sedan till stan för Simon skulle köpa jacka (kan meddela att han fick med sig en heeeeeel del mer än bara jacka haha, nya storshopparen i familjen kanske?) jag själv köpte en militärgrön sjal!
nu har jag precis målat naglarna, ska gå och ta aceton runt omkring snart för jag har målat lite utanför... ikväll blir det myskväll hemma. Sam är här och lanar med Martin, kanske ska vara med? :O

Kommentarer
Postat av: elin

du är så fin frida!!! älskar dig

2010-10-16 @ 20:12:24
URL: http://eanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0