I'd jump in front of a train for ya..

You know I'd do anything for ya.

fan va jag fastnat för den låten asså, galet bra!
i alla fall, gick till skolan imorse. var med på matten och engelska provet, som gick väldigt
brå faktiskt:) sedan gick jag hem på grund av samma orsak som igår dåva. åkte med mamma
och Simon för att hämta Sofia. skjutsade hem dem. sen köpte jag & mamma mat och sedan
hem till mormor. pratade lite och åt, sånt där you know. nu har jag och Simon precis bakat
cheesecake, den ser skiiiitgod ut. fan att den måste ligga i frysen i fyra timmar-.- men lagom till
idol!

nu ska droga bruno mars - grenade lite till, sen vettefan. följer förmodligen med och skjutsar Linus,
men inget annat planerat. träffa favorit juliia imorgon i alla fall, NICE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0