fredagsmys

kom hem runt kvart i åtta på kvällen från Mora, då åkte jag hem och bytte om snabbt för att dra mig mot Bella där även Malva, Emma och Malin var. vi kollade på idol och pratade och sånt där mysigt:)
inte träffat någon av dem på en vecka ju, så dem var saknade jao. åkte hem runt ett och var så jäkla trött, somnade på en gång typ haha. älskar er

mycket bilder igår typ, men a ni får några.


flugan var tam, euw! :o

HAHAHAHA


Låt-charader haha, Malin kör på Främling:D

Malvas goda äppelpaj! detta kan inte vara min tallrik, jag dränkte nämligen med vaniljsås hehehe love that.

Kommentarer
Postat av: malin

Hihihi !!!

Älskar dig frida, tack för i fredags & idag :-D<333

2010-10-03 @ 00:19:24
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0