bored girl

amen hallå, tyckte jag hade lite sådär.. ni vet.. SKITtråkigt. så varför inte uppdatera tänkte jag då!?
sitter och facebook chattar med Malin, trevlans. har inte den blekaste om vad jag ska skriva nu men, kan dock meddela er om att boken " Min Stora Kärlek " som jag sa att jag fått av mormor förut SÖG. men stora bokstäver bokstavligen, den var tråkig tråkig tråkig. ändå läste jag ut hela... haha.
försöker hitta ny musik som får mig på humör, men hittar inga braa allls! ajaj, inte brå inte brå. sitter på Linus data i för sig, så kanske ska ta och lyssna igenom hans spotify. give me a minute...
eller jag tror jag skippar det, nu när jag såg att han hade 551 tracks känns det inte alls lika lockande längre somehow... haha, nej nu ska jag fan gå och läsa/kolla tv istället (är ju tjej? måste göra två saker) haha, vi hööörs!

Kommentarer
Postat av: malin

sv: äsch, för många stödord kan man väl inte ha.. ha så många stödord som DU känner att du behöver, ingen annan behöver ju se dom egentligen. Jag vet att det kommer gå bra och tänk på hur jävla skönt det kommer vara när skiten är över. älskar dig<33

2010-10-25 @ 16:48:50
URL: http://mmalinjuhliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0