fredagsmys

tjoho, hemma från skolan idag. har haft värsta mensvärken på sjukt länge, det har verkligen varit illa idag!

men har badat och så, så jäkla glad att jag gjorde alla läxor igår. då slipper jag i helgen, endast svenska novell:) nu sitter jag i alla fall här med Julia, vi har kollat idol och cirkus möller. snart är det även idol utröstningen. sen blir det väl film och popcorn hihi, hon sover här men det kanske ni fatta. det gör hon ju varje gång liksåååm♥

har lite dilemma om vilken mobil jag ska önska mig i julklapp också, inte brå. måste bestämma mig snarast. hehe, kram

sjukt snygga cheyeeeer


Kommentarer
Postat av: julia

åh va snygga..typ

älskar dig fjärtfrida

2010-11-27 @ 16:02:22
URL: http://juliahermansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0