EMS

Tjoho i stugorna, var med Emma efter skolan idag. som slutade cirka halv tre, vi gick hem och satt lite vid datorn. sedan har vi pluggat lite engelskaglosor, brå brå.

nu innan hon skulle gå så ringde det ett dolt nummer,
emma ba: svara och säga "hej känner du nick? *click*
jag ba: jag vågar inte, tänk om det är någon vi känner.
haha sen svarade jag och ba "hallå?" helt vanligt så skulle Emma säga "känner du nick?" haha, men så fort jag sa hallå så hör man tutututut. den hade lagt på, fuck då:( fast det var mamma som hade ringt dock, hahah!

men nu har Emma gått hem i alla fall, sitter själv här hemma med hundarna och sjunger hehe. ska strax spela mall world också, hihi puss

Kommentarer
Postat av: emsiii

hahaha tänk om jag hade klickat din mamma :(

love you!

2010-11-18 @ 17:35:30
URL: http://emsisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0