kväll hos Malin♥

hello, hänt mycket denna underbara lördag morgon.
vaknade av mitt alarm klockan 09.00, gick upp och borsta håret samt klädde på mig. sen åkte jag och mamma och sola, igen. vilket kanske inte var så bra, tror jag bränt mig lite på benen... men annars äre bra!
sen åkte jag, mamma, pappa, Simon, Linus, Martin, Sam och mormor (ja hela familjen + några till helt enkelt) och käka på kina restaurang. mysigt var de:)
nu har jag och mamma nyligen varit och handlat lite och köpt blommor till farmor eftersom det är mors dag imorgon. ni har väl inte glömt????
hitta en fin blomma, + lite godsaker till mig och Malin ikväll. som jag precis skulle komma till, ska börja packa lite nu, sen ringa och höra om jag kan komma. så ska jag väl vara där hela kvällen i hope!

mer uppdate later

Kommentarer
Postat av: malllan

LOOOVE U

popcorn + smält chocklad = mummmmmmma !



du är bezt<3

2010-05-29 @ 21:37:50
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0