Måndag

i skolan idag gjorde vi typ bara klasstävlingar, var faktiskt helt okej. killarna och vissa tjejer i klassen gjorde 1337 armhävningar tillsammans, elit eller vadå? haha, slutade tolv. då gick jag hem och hämtade mina pengar sen till bussen och åkte ner på stan med Emma, Elin & Malin. trevligt var det, fick inte med mig något hem men ändå. mycket skratt och bara umgås är alltid trevligt!
kom hem vid fyra, då följde Emma med hem till moi. vi körde chatroulette, hoppa studsmatta, spela skip bo och kollade på tv. mysigt. hon gick hem vid halv sju (?) ungefär. då kom mamma på en gång och frågade om jag ville med till IKEA, så köpte hon nya lampor till sovrummet och gosedjur till Simons student.

nu är jag något sur för jag missade Top model idag och det är final nästa gång tror jag... sadface:( men ska gå och käka taco och sen njuta av att veta att det är sovmorgon & ledighet imorgon, wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0