Julia är bäst i hela världen, ni andra suger..

.. det var julia som tvingade mig att skriva rubriken. sorry för de!

hände i alla fall inget speciellt tidigare idag, kollade på den där filmen. den var helt ok:)
sen logggade jag in på msn och snacka med Julia, så kom hon hit vid tio haha. hon tror att hon kan bo här liksom? men vafan gör man inte för sina grannar. nu ligger vi med varandra tänkte jag skriva, men det gör vi ej. utan vi ligger och snackar med varandra. ska snart kolla på dear John, men först blir det popcorn och bäddning. sen slaggar hon här!

ps. hon ligger och asgarvar, samtidigt som hon hånglar upp min nalle. stackars krake säger jag bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0