hur kan en perfekt dag, sluta så katastrofalt?

perfekta dagen; gick upp klockan 07.15 enligt alarmet. så fixade jag mig, sen kom Elin och hennes mamma och hämtade. så åkte vi och hämtade Malin, oså vidare till centralen. där tog vi 09.00 tåget vidare till Stockholm. Först gick vi runt och shoppade lite, sen bjöd vi Malin på mat (kina buffé) vid 12 tiden +fruktbuffé. shoppade lite till efter de, sen vid halv fyra började vi gå till centralen för att hinna med tåget hem som gick 16.07, men innan vart det ett snabbt stopp på monki och donken haha!
kom hem vid fem ungefär, och dagen har varit jäkligt kul. alla skratt och bilder och ja, vad det nu kan vara. Tack för dagen brudar, det måste göras om! bilder kommer senare.
jag köpte två tröjor från gina, en ring, en klocka, ett pr converse och en mascara. jättenöjd. hitta även en skitsnygg tröja på H&M men fanns inte min storlek så ska köpa den här hemma:)
ber dock om utsäkt för sista halv timmen om tjatet på min magvärk, fast det gjorde verkligen ont som kramp. annars har dagen varit helt perfekt, hoppas ni haft lika kul som jag haft love you!

katastrof; one word, Novella. helt ärligt, värsta timmen i mitt liv. aldrig varit så rädd och chockad förut. Det börjar med att Tarzan badar, jag kommer och hjälper henne så vi blir klara snabbare... sen är det novellas tur då såklart. och vart är hon???? inte en jävla blekaste aning. vi springer runt som dårar och letar runt i hela huset. hittar vi henne? ikke sa nikke. börjar leta utanför huset, finns ingenstans. sen tog pappa och tarzan cykeln, Simon inlinesen och jag och Martin gick så gick/cykla/åkte alla runt i kvarteret, för hur långt kan hon ha hunnit liksom. hittar ingenting, ingen av oss. efter en timme kommer jag och Martin hem, ser mamma stå helt tårögd med Novella i famnen. Alltså ni anar inte hur jäkla lättad man blev, alla var så himla oroliga. inte vet vi vart hon var heller, för hon hade helt plötsligt bara stått där på gården... hemskt hemskt hemskt, usch detta vill aldrig upplevas igen, aldrig!


sadface:(

Kommentarer
Postat av: malin

Fy vad läskigt :(

Tur att hon kom hem igen då, lilla busen!



Det var underbart i stockholm, tack för allt!!!

Du var ju inte ensam om att gnällla eftersom de var fler än du som hade ont någonstans;) så det är helt ok!



LOVEUU

2010-06-06 @ 11:42:03
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0