hej du rastlösa tisdag

hello, vaknade halv ett idag. kastar bort dagarna totalt, fast det visste jag väl att jag skulle göra första veckan i för sig... i alla fall otroligt skönt må jag säga!
har inte gjort så himla mycket idag, måste ladda upp inför imorgon då jag och mamma åker och storstädar hos mormor hehe. men har i vilket fall som helst spelat lite fotboll med Linus, snackat lite med tha grannar. (JULIA TITTA BORT) tänker allvarligt talat gå över och sno en tvilling, ska bara finna det rätta tillfället sen så, sen är en av dem min!!!! mohahaha.
har även följt med mamma och skjutsat Simon ner till tågstationen för jag var rastlös, köpte varsin mc flurry på vägen hem hehe. nu ska jag gå och käka körv sen se om det möjligtvis kan finnas något bra på tv, vad tror ni? puss

Kommentarer
Postat av: julia

du kan ta leo har jag redan sagt;) carl e min bebiiiiiis hohohoh

2010-06-15 @ 20:09:01
Postat av: Julia:

du skulle ju titta bort skrev jag ju:(:(:(



men tänk om jag vill ha carl dååå???? eller tänk om jag tar båda?:o å-m-g hihihi buse jag är!

2010-06-15 @ 20:16:10
Postat av: elin

näe, jag tror inte att det är nå bra på tv!!! :(

puss

2010-06-15 @ 20:44:24
URL: http://eanderssonn.blogg.se/
Postat av: julia

nej jag tejpar fast carl på mitt ben! sen lägger ja leo i en korg utanför dörrn t dig, plingar och springer därifrån :)

2010-06-15 @ 23:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0