Glad midsommar!

..säger man så?

jag har i alla fall haft en väldigt trevlig midsommar med la famila +mormor&sofia. dem kom hit vid tre ungefär, då åt vi mat och pratade. sen körde vi femkamp haha, mormor vann-.-
så fikade vi lite med jordgubbar och rabarberpaj, mums filibaba. så vart det en runda kubb, jag&mormor mot pappa&Martin. jag&mormor vann 2 av 2 gånger, ägande eller vadå?
sen bänkade vi oss framför soffan och kollade på filmen "Farsan" haha den var riktigt kul faktiskt!
skjutsade hem mormor vid halv nio, sen tog jag och mamma hundarna till spåret på en gång. gick en runda där, sen hem och nu har jag nyss varit ute på gården och sprungit utav helv*te om jag får säga det själv. här har man liksom inte hundar som man bara kan kasta en leksak till och sen förvänta sig att dem ska komma tillbaka med den, nejnej. utan här ska det jagas! +att när det nu är en skäl som är villig att leka med dem så vill de banne mig inte leka tillsammans heller, utan varsitt gosedjur ska det vara och den ena åt ett håll och den andra åt det motsatta haha. men det gick toppen, perfekt väder och perfekt dag så lite spring&bus skada icke!

nu blir det kubb med Martin, pappa och mamma. eller ja, så fort chile-spanien matchen är över det vill säga. hoppas ni haft en bra midsommardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0