avslutning

alltså shit, kan inte fatta. nu och elva (?) veckor framöver är vi lediga. så jäkla skönt så jag förstår inte!

i alla fall så gick jag upp klockan 07.30 och började fixa mig. fick värsta dilemmat om jag skulle ha klänning eller en annan tröja.. för jag passar ej i klänning så det fick bli tröjan. sen sminka mig och ja hela köret. Malin och Malins pappa kom och hämtade vid ungefär fem i nio så åkte vi till tillberga kyrka. inne i kyrkan så sjöng och pratade dem. efter typ 30 min så var det klart. då samlades hela klassen utanför och tog kort med min elitkamera haha och massa fler. bilder i inlägget före. sen fick vi våra betyg, 4g 10vg och 2mvg superb for me!:)
kom hem vid, ja vad kan den ha varit, typ tio. då bytte jag om sen cyklade till Elin, där Malin, Emma och Malva också var. så snackade vi ett tag ute på elins gård sen åkte vi hem till mig och hoppade studsmatta och körde kubb. riktigt trevligt. vid tolv skulle Bella (elin) hem så då gick jag Malin Emma och Malva till kina gungan och busade. coola som vi är så gick vi sedan hem till mig igen och käkade nudlar samt körde en runda kubb till. love u guys!!!!

nu har jag städat här i hemmet inför Simons student imorgon, ska bli very trevligt faktiskt. sedan har vi även satt upp poolen, äntligen! nu ska jag sitta här ett tag och lata mig, hihi puss.


fräknig chey


Malin och Malva = söta brudar at tha lekpark!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0