22.25

godkväll:)

åkte till stan med mamma vid två tiden, träffade både Gunilla och Jejje haha. sen gick vi till ginat, där jag lämnade tillbaka två grejer, men kom hem därifrån med 4st bodys (REA), ett par chinos liknande byxor och en tröja. sen även två tshirt från new yorker!
när jag kom hem så fikade jag och mamma lite ute på altan, sen började jag städa lite. tvätta golven blev mitt jobb, men mitt i allt kom Malin och Jejje. dem skulle hämta Malins cykel men vi snackade ett tag först:)
nu har jag nyligen ätit en flurry som mamsen kom hem med hehe, sen laddat ner lite musik till ipoden som kommer till användning på måndag. midsommarafton imorgon då, trevligt. mormor kommer hit, men sen går jag förmodligen upp till midsommarstången för där lär dem flesta andra vara. see yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0