17.42, Malin & Bella

hejsan,
"slutade" vid halv två, gick hem till mig med Malin och Bella. vi hoppade studsmatta, gjorde nudlar, körde chatroulette och spela in något roliga videos haha. dem drog vid fyra/halv fem tiden, love u.
nu har jag precis varit ute och kört fotboll med Linus, äger man ut han eller vadå? självfallet! men ska gå och hjälpa mamma med maten nu, sen käka och sen har jag ingen aning, men klockan är ju för tusan redan tjugo i sex. shit vad fort klockan går, gaah. men aja, nu ska jag hjälpa mamma som sagt. puss


Hinder - Lips of an angel

Kommentarer
Postat av: mallannn

Vi måste fixa det där med tåget på något sätt. Men det löser vi.



Alltså videosarna på oss i glarrorna, fyfan va roligt. Längesen jag garvade så sjukt mycket! :-o



Älskar er!

2010-06-02 @ 18:19:29
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0