the latest

bilderna och bloggen får vänta. men har lite tid över att skriva nu så ni kan få höra från måndags.

måndag: tjejerna kom vid sju, då käkade vi på en gång. sen gick vi ut och körde kubb och lite fotboll. satt och snacka ett tag, sen blev det fika. barbiietårta wie:) sen gick vi in i husvagnen och satte på en film. några som typ somnade då. när den var slut skulle badflickorna ta ett dopp, vi andra kollade på/körde pil. sen åkte Becka & Julia hem. då slagga jag och dem andra i husvagnen, somnade vid halv fem.

tisdag: vaknade halv elva, höll på att döööööö. vi låg 4st i stora sängen och det var varmt som FAN! så gick vi upp och tog med frukosten ut. mös och snackade. så åkte Jejje, Jossan och Emma hem. då badade jag, Elin, Malin och Malva i poolen. asskönt att svalka sig. så gick vi upp och tvättade varandras hår, Malin&Elin fick typ orgasm.. så fick jag Malin och Elin skjuts av mamma ner på stan. där köpte vi present till Malva.

onsdag: gick upp 11 och fixade mig, sen åkte jag till Malin så fixade vi Malvas present. vart jättebra. sen kom pappa och hämtade mig tjugo över tolv så åkte familjen och jag till någon restaurang och käkade. kom hem vi halv tre då åkte jag tillbaka till Malin och Elin. Malin spelade gitarr för oss, sen rensade jag hamstrarnas burar och sen fick vi skrattanfall och fixade oss. åkte till Malva vid fem och grattade henne.
badflickorna badade och sen åt vi. sen körde vi en runda kubb och gick runt i området lite grann. gick hem och fikade, sen snackade vi och käka pöpcööörn. sen badade Malin, Elin och Malva topless;) haha. åkte hem vi halv ett och det var en sjukt bra kväll!!

Tack alla för dagarna!

Kommentarer
Postat av: malin

ÄLSKAR DIG

dom här dagarna har varit toppen!

2010-07-01 @ 15:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0