the latest

igår så åkte jag mamma och Simon ner på stan. fy satan vad varmt det var!!
fick i alla fall hem två par byxor, två par trosor och ett linne:) sen blev det bara bad och sol.

idag vaknade jag halv ett, vaknar sent nu på eftermiddagarna speciellt för Simon & Martin kommer och frågar om jag vill göra saker hela tiden. typ i förrförrgår klockan tolv,
Simon: Frida, ska du med ut och åka inlines?
Jag: nu? ja okej.
i förrgår klockan halv ett, Martin: ska vi köra en runda TP?
Jag: OKEJ!
och igår klockan halv tolv, Simon: jag och Martin tänkte ta ett dopp i poolen, vill du också?
Jag: ehhh, ja:)

haha går ju inte att tacka nej när dem väl frågar liksom men det har varit jäkligt kul i alla fall:D

imorgon packar jag, mamma och pappa väskorna och åker till Mora. så det är vad jag ska göra idag, packa, handla och allt sånt där. ska bli hur skönt som helst!

Kommentarer
Postat av: Anna

SVAR: Men då ses vi ju snart ju. 2-3 veckor går ju fort! :D

2010-07-14 @ 21:12:46
URL: http://annablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0