PIZZA TIME

HEJ
tänkte bara uppdatera lite, fast jag inte har så mycket att skriva om. vaknade halv tio i alla fall och åkte med mamma till stan istället. hittade ingenting som föll mig i smaken och mitt linne fanns inte heller:(
var där i cirka två timmar, svängde även förbi Hälla ett tag och köpte golfbag till pappa som tidig födelsedag. (vet att Malin var där, HOPPAS DU INTE SÅG MIG, SÅG UT SOM EN MUPP MED BAGEN HAHA...), sen åkte vi hem. packade in mammas och pappas kläder samt lite av mina. skjutsade sedan Simon och Sofia till bion, så hem igen och packa ännu mer. fixat och trixat massor med ipoden också, jävla krångel...
nu ska jag och mamma dra för att hämta pizza, mumms puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0