gästinblogglägg

TJA, gissa vem? SKIT I DET NIIIIIIIII hähääääää
sitter hemma hos frida just nu, i hennes husvagn. kom till henne runt 7 nån gång, då kollade vi på prinsessan och käka  kebäb tills vi spydde. efter det kollade vi på the last song och käka popcorn m chocklad, spydde lite till efter det:) nu sitter frida och spelar kort m sig själv medans hon kollar på tur och retur..normal chey
ajaaaaaaaaaaaa............nu skulle tydligen frida nörda datan så hejdå:D:D:D:D


update: Det var julia som tvingade mig att kolla på tur och retur, jag hatar den:(!
sen spela jag kort med mig själv för Julia själv inte ville spela med mig. & the last song btw var asbra! /Frida

Kommentarer
Postat av: malin

svaaar:

JA, ganska. inte alls bland dom bästa. men den var ändå bra. alltså.. dåligt vare att man inte fick en bra förklaring till varför inte linda var med. pontus och isabelle slutade ju där förra filmen och gav sig ut i livet, inte så konstigt att man inte fick se dom. men tråkigt , håller med.

PUSS PÅ DIG

2010-07-23 @ 00:17:00
Postat av: julia

haha tvingade? jag sa kan vi inte kolla? duba okej orkar ändå inte hämta en annan.. så suck on that:D

och jo jag ville visste spela men du är ba allmänt mobbat frida<3333333333333

2010-07-23 @ 16:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0