3 dagar kvar


nu är det btw bara 3 dagar kvar tills jag blir 15!!!! WIE. byxmyndig, cykla utan
hjälm och hela köret, hahaha.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

sådärja, då var alla bilder från min fest uppladdade. dem från Malvas tar jag imorgon, för det är ingen kul om det är fyra bildbombs inlägg på raken haha..

idag vaknade jag i alla fall klockan halv två. gick då upp och gosade med hundarna. sen kom Simon upp och gjorde mat, eller a, han gjorde ris så värmde vi korvstroganoff och satte oss ute för att käka. sen gjorde han glass med vattenmelon, mummma. inte gjort så himla mycket idag, det har ju inte direkt varit någon sol heller och så, men var nyss med mamma och skjutsade Simon till bion i alla fall. så ska jag, mamma, pappa och Martin kolla på film snart. antar att det blir fotboll sen halv nio med pappa och Martin fall jag inte hittar på något annat.  men nu först ska jag duscha och göra hårinpackning.
något avundsjuk på Linus är man ju nu också, han åkte nämligen till Serbien igår med sina kompisar. där dem ska tågluffa till Bosnien och Kroatien, han ska vara borta i 1månad. så han lär väl vara nååågot brun sedan:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0