Torsdag&Fredag

Hej på er,
igår var jag, Martin och pappa på Tosselilla. det var sådär, mycket barnvänligare än jag kom ihåg de..det tyckte vi allihop. vann en alhgrens bilar påse i alla fall hehe. kom hem runt tre, då gick vi ut med hundarna sen ringde jag till Malin och snacka lite. sen kommer jag faktiskt inte ihåg om vi gjorde något mer. kolla lite film, spela lite kort osv.:)

idag har vi haft fint väder, så jag pappa och Martin har varit på stranden och solat/badat. sen åkte vi till kåseberga igen och åt sillburgare ute på piren (jag skippa dock sillen). sedan släppte vi av pappa och mormor och åkte vidare in till Ystad. köpte en bh. tog en glass inne på max och åt de, hem igen. så gick jag, pappa och Martin till golfbanan och gick 9 hål. tog cirka två och en halv timme och man höll på att dö av svett haha euw. när vi kom hem blev det taco, och nu har vi nyligen spelat en runda poker, ännu mer pank då!
ligger i sängen nu och kollar på jersey girl...vi har nog bestämt oss nu också för att förmodligen åka hem imorgon kväll istället för söndag morgon, men vi får la se. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0