Fredag

idag har varit en ganska lugn dag, jag och pappa åkte till poolbadet som ligger alldeles härtill. det var jätteskönt, stannade i cirka två timmar och tänkte gå tillbaka senare fast det orka vi ej!
kom i alla fall hem och käka lite mackor, sen tog vi med oss mormor ner till stranden och sola lite. fast jag låg bara i 40 min, sen gick jag upp igen så åkte jag och mamma iväg och handla. när vi kom tillbaka gjorde vi mat, fisk och potatis. mätta och belåtna gick sedan jag och papsen iväg till golfbanan och slog på ranchen, gick ju strålande bra.... mamma kom med hundarna efter en halvtimme så tog vi kvällspromenaden ner till stranden. nu har vi precis kört en runda skipbo och ligger här ihopträngda i sängen och kikar film. mys, kram♥


snygg fläck under tutten, aja då ser ni att jag badat i alla fall haha!

Kommentarer
Postat av: julia

fina frida!

2010-08-06 @ 23:14:15
Postat av: sv julia:

finaste julia skare va!!!

2010-08-06 @ 23:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0