ÄLSKAR ER

var riktigt mysigt igår och även idag, tjejerna sov nämligen hos mig. somnade runt kanske 4, men med allt som vi garvade åt trodde jag aldrig vi skulle somna haha. så jäkla skön humor!

var hos Malin till runt nio igår, sen skjutsade Malins mamma oss till hennes m&m. sedan mötte vi Emma och gick till mig. har snackat, varit inne på chatroulette (hehe), gått promenad och kollat film &garvat så vi knappt kunde andas. idag vaknade vi klockan elva, av alarm, gick upp och käkade frukost. sen fixade vi oss och plocka undan lite. nu har dem nästan precis gått, önskar Malin stort lycka till att åka buss själver:D

nu fick jag en äckligt stor lust att spela the sims 3 helt plötsligt också:o...

Kommentarer
Postat av: emsi

hihi så kul! :D

love you <3

2010-08-16 @ 13:17:41
URL: http://barajagemma.blogg.se/
Postat av: malin

LOVE U GUYS, (ironi på guys hahah)

PUSS!!!!

2010-08-17 @ 21:16:22
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0