20.17

Hej!
skolan idag var helt okej, vart typ 3 timmars håla efter första lektionen dock hehe. inte sovit mer än 4 timmar inatt då vi såg den där filmen igår, trodde inte det skulle bli så faktiskt menmen. låg bara och skrämde upp mig själv hela tiden, bra på de. jag var i alla fall jävligt pepp i skolan idag så jag kanske mår bättre av att sova så lite??? eller så var jag sjukt övertrött he-he mest troligt.
slutade runt 14.10, efter idrott då vi spelade handboll kuul. Malin följde med mig hem sen, vi käkade, pluggade och var lite allmänt sega. hon åkte hem vid sex och nu har jag typ käkat och suttit här ett tag. blir en tidig kväll för mig idag... hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0