19.51

händer samma sak dagarna ut och dagarna in, skola hem och plugga osv. men igår var jag i alla fall på stan med två av mina bröder, vi köpte lite nya outfits till dem. roligare att shoppa till killar ju??? i alla fall till Martin för han har så jävla bra smak, precis som sin syster;)

idag gjorde vi ett till nationella, del C. det gick helt okej, men novell kom såklart inte med. gjorde krönikan i alla fall.. sedan slutade vi halv fyra. jag är så satans jävla trött och förbannad på allt och alla just nu känns det som, skoltrött som fan så jag blir typ bara tjurig. det är dock speciellt bara när det är så jäkla mycket att göra, läxor, prov, nationella, redovisningar och en hel del inlämningar också. det tär verkligen, blir helt slut i huvudet. jag går och lägger mig efter skolan nästa varje dag och sover i flera,flera timmar. det är inte okej.

nu ska jag i alla fall gå och plugga lite matte till matteprovet imorgon, sedan ska jag sova. kommer aldrig orka ta mig upp imorgon, haha. men a, kanske blir att börja göra om på mitt rum nu i helgen så det är ju något sånääär nice kanshääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0