TORSDAG "städdag"

Hej!
slutade idag runt två, men då stannade jag, Emma, Elin och Malin kvar i skolan och snackade med Olivia till typ fyra. haha, tjejer som älskar skolan or what?
studiedag imorgon i alla fall och jag älskaar't. har inte gjort så mycket sen jag kom hem, typ kollat lite tv och så. men nu är det dags för städning. lika bra ni vänjer er att jag skriver så på torsdagar för då har vi en så kallad "städdag" haha. jag har fått de lättaste uppdraget idag i alla fall, dammtorkning! +vispa grädde..

ikväll är det idol, imorgon ska jag sova sååååhäääääär länge:D puss!

Kommentarer
Postat av: elin

söt bild du<3

2010-09-24 @ 16:43:54
URL: http://eanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0