Söndag..

åh fy, nu börjar det här igen. alla hatar söndagar, men alltså usch. aja, imorgon är det skola igen just have to deal with it liksom..

Malin ringde i alla fall och väckte mig klockan tio idag, bugar & bockar för de. då ville hon också till på köpet att jag skulle GÅ UPP redan då! vad tänker människan med?
gick upp och fixade mig sen kom hon hit, vi kollade på film. allt för min syster, superb film alltså. sen tog vi mat och efter det kom även Elin hit. vi snackade, satt vid datorn och ja, typ de.
sen spöa Malin mig i skipbo så kom hennes fader och hämtade henne runt kanske, fem tiden (?).

sen har jag varit grillmästare här hemma och grillat kött, käkat. nu har jag precis kommit upp från ett härligt bad, ska strax gå och lägga mig. kanske läsa lite i svenska boken om jag orkar, vi får se. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0