MOT MORA


haha vadå snyggaste bilden ever liksom? ;) klockan halv sju hämtar Lena mig och så bär det av mot Mora, blev lite senare än tänkt men det gör inte mig något!

har precis gjort matlådor till mig, Lena, Kjell och Ola inför imorgon då vi alla går till jobbet hehe. snel chey jag är:) så imorgon väntas en veckas prao på byrackebo hunddagis, ärligt första gången jag kan säga att jag verkligen längtar efter prao, detta passar mig bättre än dem andra ställena jag varit på faktiskt..
har packat klart det allra mesta nu, har värsta resväskan och får inte ens ner allting, ajdå. att packa "smart" är inte min starkaste sida tyvärr.

kommer att uppdatera varje dag vad jag tror, kommer i alla fall ha tillgång till data varje dag för min lilla bärbara är nerpackad. så vi hörs kanske ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0