20.03

jävla fitthelvetes musikläxa. fattar inte ett skit, så den kan ta sig någonstans:)
nu ska jag i alla fall börja blogga igen, rummet är så gott som klart. bara tvn som ska upp, köpa ny byrå och sätta upp sminkbordet. sedan ska även fönsterna målas, men det fixar papps när som. rummet blir toooppen, är sjukt nöjd! bild kommer när allt är klart.
hade nationella muntliga idag, gick sådär. vart inte så mycket sagt, mer pinsam tystnad hehe. sedan även engelska prov, som gick helt ok. & på ev-hemkunskap gjorde vi pizza, mumma. efterskolan gjorde jag rummet, sen har jag gjort lite musik grej. men nu blir de taco iställlet. hörs
saknar min bre♥

Kommentarer
Postat av: julia

saknar dig också frida:( galet längesen vi sågs

2011-02-17 @ 21:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0