whats up with this?

inte bloggat på några dagar, varit lite härjigt.. ni får lite sammanfattning från onsdags nu i alla fall!

onsdag
: var med Malin efter skolan, pluggade och kollade på idol tillsammans. mysigt!
torsdag: skolan, doktorn sedan åkte jag och världens bezta mor till eskilstuna. köpte bla dem där skorna som jag la upp, yey. kom hem runt fem.
fredag: skola först, skolfotot gick sämst.. fick sitta ner på köpet, bläää.
på kvällen åkte i alla fall jag, Malin, Emma och Malva ner på stan. käkade på spicy (där även sebastian krantz va, ohlalla;)) sedan gick vi och köpte dricka/popcorn och bänkade oss framför " I rymden finns inga känslor ". var inte lika bra som jag hoppats på, men ändå riktigt kul. mamma kom och hämtade oss sen, så följde Malin & Malva med mig hem och kollade på idol på datorn, blev en toppenkväll med andra ord. älskar er!

idag då? har inte gjort ett skit, känner mig riktigt krasslig så hoppas jag inte smittat någon. har ont i halsen och huvudet som sjutton. skitsvårt att sova inatt även fast jag var så jäkla trött, bara hosta hela tiden.. sadface.
hoppas det blir bättre i alla fall. har endast suttit vid tvn och drogat " My super sweet 16 ". hur i hela världen kan man vara så bortskämd och ändå så jäkla oförskämd på köpet? fattar inte. fattar heller inte varför det är 13åringar och 18åringar med haha, det makear ju ingen sence liksom? haha a, förstod att ni tyckte det var jätteintressant info.
blir filmkväll med familjen idag, orkar inget annat. eller måste ringa om praoen också, men det ska väl inte ta allt för lång tid. vill sova, men kan inte. this sucks!



tre bilder från igår, jag, Malin och Malva:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0