Kvarteret IGOR

yesbox, det har jag invigt idag med mamsen.

åkte ner på stan runt halv tio/tio, gick direkt till nya köpcentret kvarteret igor här i Västerås. hur mycket folk som helst, seriöst.. gick man någonstans utan att kolla sig om gick man garanterat in i någon haha. men det var riktigt stort och fint i alla fall, fick med mig lite saker hem också (bilder längre ner).
dock något drygt.. tog en kölapp till Tele2 för vi skulle köpa en mobil till Martin. stod i den kön kanske 1 timme, hur segt som helst. sen när det äntligen var våran tur så var just den telefonen helt slut, SUCK!

aja, åkte hem runt halv fyra, ska packa lite nu inför imorgon då jag åker till Mora. sedan ska jag käka och så ringa Malin. bio med henne ikväll, 20.15. massa mys framför "Tusen gånger starkare" som vi planerat att se, toppen!!!


randig tröja, LINDEX 299:- vit/svart tröja, MONKI 200:-

skor, TE AMO 399:-

eyeliner, LINDEX 95:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0