fourth day

Hej.
nu sitter jag här i sängen, eller snarare ligger, och kollar på tv med mami. ska försöka hålla mig vaken till idol!

praoen var ungefär som vanligt, dock bara två promenixer idag. var också bara runt 20 hundar idag och det brukar vara runt 35, så det var rätt chill. sista halvtimmen satt jag bara inne hos Ace och blev slickad i hela fejjan. spelade in en video på de men orkar inte fixa konto på youtube... ni får liiiite bilder imorgon istället. slutade tio i fyra, då kom mamma och hämta mig. så åkte vi till dollar store -köpte presentpåse och sminkborste, sedan till kappahl och willys där det fick bli strumpor. när vi kom hem runt fem så käkade vi, sedan har jag, mamma och Lena haft lite tjejkväll;)

nu ska jag kolla runt lite, INTE sova och kolla på tv hehe. hemfärd imorgon, hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0