first day

hello, här sitter jag och töntar mig. längtar efter mor min.. ajaj. morsgrisen herself här alltså, inte brå inte brå.

praoen idag var i alla fall rolig (om vi bortser från att ingen visste att jag skulle komma dåra). haha, nej men hon jag snackat med i telefon hade glömt att berätta för alla andra att jag skulle komma så a... + att hon som då visste de inte började föräns klockan 1. men det löste sig och gick jättebra tillslut. varit på promenad med 4 stycken stora och starka hundar idag. testar dem mig då eller??? haha fick alltid dem som drog mest osv, men det gick bra det å.
sedan fick jag gå ut med en stor jävla schäfer SJÄLV också, var lite smånervös måste jag säga och att jag sedan kom ut och mötte Frida (en annan tjej som jobbar där) så säger hon " åh fick du Grim..."
som om det var världens hemskaste hund liksom, jag ba NEJ SHIT VA FAN HAR JAG GETT MIG IN PÅ? så visar det sig att han va hur jäkla snäll som helst, gick precis som jag ville och allting, bäst idag liksom. tror det var för han gillade mig så sjukt mycket och så ni vet, i'm likeable (ironiiiiiii).

hade hundarna ute på gården stor del av tiden också, lite små kyligt faktiskt hehe. förstår inte riktigt hur 6 stycken (hälften okastrerade) hanar + 1 tik kan gå ihop, så jag vart lite amazed. ser fram emot imorgon, dock är det lite smått läskigt och vara sjlv i det här stora huset på morgnarna, men men. Lena kom och hämtade mig efter praoen idag också så åkte vi ner på stan, hitta ingenting dock. nu ska jag gå och ringa mamsen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0