16.24

heeej, kom hem från skolan runt halv fyra. vi har hunnit med mycket klag idag, bra gjort av oss tjejer!:D
haha nej, men för det första hade vi fått nytt schema utan att någon berättat de, sen ska 8orna få vara med i NIORNAS lucia. så jävla sämst, men vi lyckades övertala honom att vi skulle få en chans i alla fall, nice. blev en del  klag på mattanterna också, men det är vi vana vid by now, men seriöst de suger...fanns inge kyckling till oss liksom.

nu sitter jag här och funderar på om jag vågar, jag har en praktikplats nu i alla fall. men vågar jag? den är i så fall i Mora, så får bo en vecka själv där hos Lena då.. måste tänka på't. ska kika lite på hemsidan osv, men först ska jag göra en macka.
IDOL IKVÄLL, WIIIIE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0