13.56

Hej!
är hemma från skolan även idag, mår dock mycket bättre. men det var världens bråket här hemma igår kväll/natt mellan mig och Simon, så jag var vaken till typ halv sex. kändes något tungt när klockan ringde 7, så jag snoozade sen hade mamma varit inne och stängt av de haha. TACK.

har stickat lite på min syslöjdsgrej och kollat på tv mesta dels idag. och har för första gången i mitt liv, vad jag vet, gjort makaroner helt själv! mucho proud.
mamma och Martin ska på möte runt tre, så då tänkte jag överraska mamma med att dammsuga huset. hon går runt och säger hela tiden "nej NU måste jag dammsuga" haha men ingenting händer. det får bli mitt tack för att hon låg vaken med mig hela natten och lät mig sova i morse..


mumsigt va, haha?:)

Kommentarer
Postat av: malllin

Varför bråkade ni :(:(:(?

saknar dig!!!

2010-09-16 @ 15:00:41
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0