Saturday night

hello mina vänner, idag blev man återigen väckt av Malin som ringde klockan tolv.. suck och stön.
haha nej jag skoja, hon frågade om jag vill gå på hälla stan och det ville jag!

åkte ner runt ett/halv två, gick runt lite och så, köpte en kofta på Monki. runt tre tiden gick vi och käkade på tip top, träffade på Emelie! i alla fall så åt vi oss mätta och gick sedan runt lite till, ganska precis fyra kom min papa & bror och hämtade oss. kom hem och kollade på film med dem andra, ingen aning vad den hette. men den var i alla fall helt okej. nu skulle jag verkligen behöva plugga, men känns det värt när klockan är tjugo över nio? orkar ju inte. måste packa upp min väska också och det känns viktigare just nu hehe, så det får de bli!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Askul att se dig gumman! Blev lite stelt, visste inte vad jag skulle säga, hihi. Men jag saknar dig, vi får träffas snarast möjligt. Vi kanske kan höra med Alva om någon helg? PUSS!

2010-10-02 @ 22:42:09
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0