lazy shit

lat chey här jao, inte orkat skriva men har suttit vid datorn haha.
men orkar inte rabbla upp nu, varit i skolan onsdag/torsdag. torsdag kväll åkte jag hem och träffade Malin som är sjuk. inte lika längre dock, så fick träffa henne finally!
tog med mig en liten gottipåse och filmer, så hon har något att göra liksom. måste ju göda upp flickan lite;) satt och snackade i 2timmar i alla fall och hade jättemysigt, älskar dig!

orkade inte ta mig till skolan idag, hade bara fn dagen så vi skulle spela spel med Håkan och Tomas, yeeey liksom. fast ne, så sov till ett istället:) gick sedan upp och käka lite/kolla tv. inte gjort så mycket, varit ute med hundarna och ja typ de. ikväll kommer förmodligen Emma hit och kollar idol med mig hihi. synd bara att Minna kommer tillbaka och Alice hoppar av.. hon var ju bland dem bästa ju:( aja, vi hörs kanske mer ikväll. puss!


snodde Malins bilder, eftersom jag inte hann ta några själv hihi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0