20.50

hej!
hemma från skolan idag på grund av tjejproblem.. vi har ju städdag här hemma varje torsdag också. så för att jag var borta förra veckan fick jag ta dammsugningen. vart strålande fint, har även storstädat i mitt rum (= rensat lådor, skrivbord, sminkbord, filmer och bäddat rent) :)
nu sitter jag och nöter in glosor på glosboken, svårare vart det ju nu när jag ändrade till att svara på svenska.. haha fyfan. nu är man ju van att svara på engelska? men det kommer bli både och förmodligen på provet. sedan ska jag i alla fall läsa i engelska boken också, + att mamma ska förhöra på in, on och at.

kanske något bra på tv idag också? vi får la se om jag hinner de. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0